۸ پاسخ

ما بیشتر اوقات خودمون میریم همسر بنده خدا بیشتر اوقات سرکاره

منم میرم نه دوتایی ۳ تایی
با هر دو بچه میریم

منم دوتایی میرم با دخترم و کالسکه ش
حتی تا میکنم کالسکه رو میذارم تو اسنپ

ما میریم معمولا خودمون شوهرجان که همیشه سر کاره و مشغوله

من اکثرا تنها میبرمش

من اکثرا میرم

اره منم حوصلم سر بره با بچم میرم بیرون شوهرم که بیشتر موقعه سرکاره

همین الان دوتایی بیرونیم😂

سوال های مرتبط