ما بیشتر اوقات خودمون میریم همسر بنده خدا بیشتر اوقات سرکاره
منم میرم نه دوتایی ۳ تایی
با هر دو بچه میریم
منم دوتایی میرم با دخترم و کالسکه ش
حتی تا میکنم کالسکه رو میذارم تو اسنپ
ما میریم معمولا خودمون شوهرجان که همیشه سر کاره و مشغوله
من اکثرا تنها میبرمش
من اکثرا میرم
اره منم حوصلم سر بره با بچم میرم بیرون شوهرم که بیشتر موقعه سرکاره
همین الان دوتایی بیرونیم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.