انبه و هلو از کی مجازه

۴ پاسخ

من زدم چت جی بی تی انبه رو گفت از شش ماهگی مجازه

من جفتشو ۸ به بعد دادم
چون جفتش حساسیت زاعه شدیده

والا یجا خوندم دوتاش پایان ۶ ماهگی

هلو ۶ انبه ۸

سوال های مرتبط

مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۳ ماهگی
مامان قلبم💙 مامان قلبم💙 ۱۶ ماهگی
مامان دختربابا مامان دختربابا ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی