واسه سنو انتی باید مثانه پر باشه؟

۱۱ پاسخ

نه گلم

نه غیرناشتا هم میشه

نه نیاز نیست ولی قبلش یه آب میوه شیرین بخور

نه فقط چیز شیرین بخور

تا ۳ ماه اول باید مایعات بعد ۳ ماه لازم نیس

اره بستنی هم بخور

خانوما برا ازمایش بعدش چی ناشتا باید باشیم یا ن

نه ولی قبل از این که نوبتت بشه ی چیز شیرین بخور که بچه تحرک داشته باشه و کمی راه برو

اره..

نه

آره..

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری