نه گلم
نه غیرناشتا هم میشه
نه نیاز نیست ولی قبلش یه آب میوه شیرین بخور
نه فقط چیز شیرین بخور
تا ۳ ماه اول باید مایعات بعد ۳ ماه لازم نیس
اره بستنی هم بخور
خانوما برا ازمایش بعدش چی ناشتا باید باشیم یا ن
نه ولی قبل از این که نوبتت بشه ی چیز شیرین بخور که بچه تحرک داشته باشه و کمی راه برو
اره..
نه
آره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.