,مامانا برای سنو انتی‌ مثانه باید پر باشه؟

۱۱ پاسخ

به من که گفت تانوبتت میشه برو مثانتو خالی کن بیا 😐😐

نه نمیخاد پر باشع لازم نیس

من سری قبل چون جنینم ایست قلبی کرده بود تو 10هفته گفت برو پر کن بیا

نه عزیزم ، به من که گفت حتما قبل ورود به اتاق سونو ، سرویس هم برم

سلام عزیزم دکتر به دکتر متفاوته
از سونو بپرس موقع نوبت گرفتن
یا پر یا نیمه پر باشه
۳۰ دقیقه قبل سونو هم یه مایع شیرین مثل آبمیوه بخور که نینی همکاری کنه

منم گیج شدم بالاخره پر باشه یا نه🙄🤦🏻‍♀️

برا طول سرویکس بهتره پر باشه

اره عزیزم باید پر باشه و یچیز شیرینم باید بخوری قبلش ده دقیقه راه بری

آره باید پر باشه

اره باید پر باشه

فکر نکنم اما باید ی چیز شیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری