به من که گفت تانوبتت میشه برو مثانتو خالی کن بیا 😐😐
نه نمیخاد پر باشع لازم نیس
من سری قبل چون جنینم ایست قلبی کرده بود تو 10هفته گفت برو پر کن بیا
نه عزیزم ، به من که گفت حتما قبل ورود به اتاق سونو ، سرویس هم برم
سلام عزیزم دکتر به دکتر متفاوته
از سونو بپرس موقع نوبت گرفتن
یا پر یا نیمه پر باشه
۳۰ دقیقه قبل سونو هم یه مایع شیرین مثل آبمیوه بخور که نینی همکاری کنه
منم گیج شدم بالاخره پر باشه یا نه🙄🤦🏻♀️
برا طول سرویکس بهتره پر باشه
اره عزیزم باید پر باشه و یچیز شیرینم باید بخوری قبلش ده دقیقه راه بری
آره باید پر باشه
اره باید پر باشه
فکر نکنم اما باید ی چیز شیرین بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.