سلام عزیزم من پرسیدم گفت مهم نیست خالی یا نیمه پر چون شکمی انجام میدن ..جز اینکه دکترتون بخواد واژینال انجام بده ک باید خالی کنی
انتی رو نمیدونم گلم ولی شما که سنو قلب رفتین باید مثانه پر باشه ؟
نه برای من گفت چیز سیرین بخور ومثانه رو خالی کن
پس چرا بمن گفت پر باشه کلی آب خوردم😛
نه نیاز نیست، فقط قبلش یه آبمیوه شیرین بخور و راه برو ک نی نی بیدار شه
به من گفت یه آبمیوه شیرین بخور
نوچ من پر کردم گفت برو خالی کن
نه من رفتم خالی بود
نه به من گفت مثانتو خالی کن بعد بیا
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.