۷ پاسخ

نوشابه بخور و راه برو من دیشب انتی داشتم نوشابه خوردم عالی بود

ب من گق خالی کنم چیز شیرین بخور شکلات کاکایویی

اتفاقا باید آب بخوری و نیمه پر باشه،چیز شیرینم قبلش بخوری ترجیحا بستنی وانیلی

اره همه اینجا گفته بودن خالی باشه چیز شیرین بخور
اونجا رفتم دکتره دعوام کرد
آب بخور ضرری نداره
بچه از کف لگنت میاد بالا راحت میبینی همه جاشو

سلام فرقی نداره

نه فقط ی چیز شیرین بخور

به من گفته بود خالی

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری