مامانا دخترم 11ماهس شربت زینک چجوری باید بهش بدم ؟

۲ پاسخ

بنظرم باید از یک سال به بعد داد تو نت زده یک تا سه سال3میل

سلام عزیزمم واقعا بلد نیستم از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان مامان روژان❤️ مامان مامان روژان❤️ ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی