سلام مامانا👋
برای سزارین ۳۸هفته باید تموم بشه یا ۳۹؟؟؟

۱۴ پاسخ

بستگی‌داره...به من ۳۷ هفته ۴ روز زایمان داده البته بارداریم پر خطره من

برای من ۳۸ هفته ۴ روز سز زده

۳۸هفته تمام

برا من ۳۸ هفته و ۶ روز

من دکترم تاریخ داده ۳۷هفته۶روز اما میخوام بگم اگ دردم نیومد تا۳۹ صبر کنیم

الان نفسم خیلی میگیره پنج دقیقه نمیتونم روپاهام وایستم شبام درد زیر شکمی دارم

بستگی داره دکترت چی میگه خیلیا ۳۷هفته تموم میشه سزارین میشن ۳۷هفته و چندروز یا ۳۸هفته ‌چند روزه

الان من ۳۶هفته و ۲روزم شده تاریخ زایمانمو زده ۲۰تیر

به من تاریخشو ۳۸ هفته و ۱ روز داده

بستگی به شرایط خودتون و بچه داره

دکتر گفت 38هفته

۳۸هفته
بعضیا هم ۳۷هفته و چند روز درمیارن
بستگی ب شرایط مادر و جنین داره

من سر دخترم ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم
یعنی تو ۳۹ هفته

38هفته و چند روز سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وهشتم بارداری