دخترم ادرارش کم شده
دلیلش چیه؟

۳ پاسخ

اگه شیرخودت میدی عادیه ادرار کمه
واگه شیرخشک بایدنگرانش باشی آب بدنش کم شده...

چون اگه آب بدنش کم بشه ب رور خدایی نکرده چون ادرار کم میشه باعث میشه کلیه بچه اذیت میشه

آب بدنش کم هست
بهش آب جوشیده سرد بده روزی دوبار بده بخوره خوب میشه
پسر منم بود ادرارش بو خم میداد و خیلی کم شده بود دکترش گفت بهش آب بده از وقتی ک دادم خداروشکر خوب شده
الان چون هوا هم گرمه بهتره آب بدی بهش

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی