برو سرمدرمانی اگع فشارت بالا نیس. یه سرمو توی ۲ ساعت بزار وارد بدنت بشه
مرتب اب میوه طبیعی بخور
اب هندونه بخور اگهقند نداری خیلی تاثییر میزاره
اب سیب ... خود اب
برا وزنشم چیزی که من شنیدم هیچی مثل بادام جوابگو نیست... شیر بادام کن، حریره بادام.. بادام خام بجو
چیزی نیست تا اینجا اومدی، بقیه اشم به حول قوه الهی میری عزیزم❤️
منم امروز رفتم دکتر،برام ی سنو نوشت گفت تو ۳۱ هفته برو بده،سونو وزن جنین هست و چندتا چیز دیگه ک میبینه تو سونو،منم فقط میگم خداکنه وزنش خوب باشه🥹
نگران نباش،انشالاه چیزی نیس،توهواست ب خودت باشه ونینی،خدا هواسش ب هردوی شماس🥰❤️
نگران نباش عزیزم نهایت بیمارستان بستری میشی با سرم درست میشه اگه قند نداری آب هندونه خیلی خوبه
اگه طبیعی هستی زایمان کن ۳۵ هفته خوبه برا بچه هر چی بچت ریز باشه طبیعیت راحتره دنبال وزن نباش پاره میشی و خودش بعد دنیا اومدن وزن میگیره
عزیزم خدایی نکرده داشته باشی هم نهایت دودهفته بستری میشی بعد نینی رو برمیدارن
من الان بیمارستان بستری ام تو اتاق هستن کسانیکه نشتی دارن هفته هاشونم از شما خیلی کمتره
یک ماه کمترن
مایع آمونیاک که تا۱۸نرماله ۷۹نداریم
اینشالله که نداری عزیزم
وزنش چند بود
منم وضع شمارو دارم با ۳۳ هفته
تستم مثبت شد الان بستری ام
چند هفته ای و چند کیلوعه نی نی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.