۵ پاسخ

بزار شهریور یا مهر بگیر هوا بهتره

من دو روز ندادم خیلی ضعیف شد رنگش می‌پرید دویاره دلم سوخت بهش دادم

خب هوا گرمه میگن نگیرین از شیر، شیر خودت میخوره؟

من امروز۶روزه ک گرفتم۳شب اول توخواب دادم دیگه هیچی

ن بگیرش هیچی نمیشه من دخترمو یه هفته قبل واکسنش گرفتم

سوال های مرتبط

مامان موش کوچولو🐭 مامان موش کوچولو🐭 ۲ سالگی