۶ پاسخ

ایتا وشاد هم دارم

سلام عزیزم

تصویر

اکهههه شانس..خدابزرگه..ناامیدنشو خواهر

به زودی قسمتت میشه عزیزم

منم دو‌ روز دیگه موعدمه دل تو‌دلم‌نیست،😭😭😭😭

توکل کن بخدا گلی

سوال های مرتبط