۵ پاسخ

پس منی که ۲ ساله اقدامم چه دلی دارم🥲

منم یکسال و تیمه تو اقدامم

نگران نباش عزیزم توکلت به خدا باشه انشالله بزودی شماهم باردار شی

منم ۹ ماهه اقدامم

ایشالله ب زودی میشه منم چند ماه طولانی تو اقدام بودم

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭👼🏻 مامان نبات🍭👼🏻 قصد بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته ششم بارداری