منم برام سواله واقعا. الان دخترم سه روز پوشک نمیکنم دو بار فقط دسشویی گفته بقیه ش شورت آموزشی گذاشتم ک واقعا خوبه پس نمیده. درست نمیشینه رو لگن. وقتی خودشو خیس کرده میگم جیش کردی میگه نکردم. نیم ساعت یبار میبرم معمولا جیش نمیکنه اما دستشویی پی پی رو متوجه شدم خودم بردم.ی وقتا هم شده ۵ دقیقه بعد از اینکه از دسشویی آوردم جیش کرده . موندم ادامه بدم یاد میگیره یا دوباره پوشک کنم...حتی اون دو سه باری که جیش کرده براش ستاره چسبوندم خیلی دوست داشت...
ببخشید طولانی شد
عزیزم تجربه خودمو بخوام بگم . من از ۲ سالگی فقط با شعر و صحبت هی باد آوری کردم شعر موزیکال هم براش گذاشتم ک کم کم آمادگی پیدا کنه و بداش برچسب خریدم و تشویقش کردم با اینکه پوشک داره باهام بیاد سرویس و حتی اگه الکیه گفتش جیش دارم بردم سرویس و بهش ی استیکر قلب جایزه دادم چسبوند به برگه تو سرویس.... و بعد از گذشته دو ماه پوشکش یه روز باز کردم و گفتم جیش داشتی بگو و نیم ساعت نیم ساعت ب گفته مادرا بردم ولی همکاری نکرد در واقع هنوز کنترل لگن و ادار رو نداشت منم اجبارش نکردم و فقط خستگی براممی موند. دوباره پوشکش کردم . و بعد از گدشته دو هفته هی باد آوری میکردم جیش و پی پی داری بگو و میگفت براش خوشحالی میکردم و از ذوق من خوشش می اومد. خودش نخواست پوشکش کنم و بکی دوبار خطا داد و هر بار میگه بدون تعلل میبرمش سرویس حتی روزهای اول بالای ۸۰ درصد الکی میگفت جیش دارم ولی بارم میبردمش.و پیشنهاد اینکه شاید مادرا بعضیا نپسندن ولی میگم خودتونم برید باهلشبشنید که نترسه از جیش و پی پی و بگید براتون دست بزنه و خودتم ذوق کنید ک فکر نکنه چیز ترسناکه.
و در آخر آمادگی و کنترل هر بچه متفاوته اصلا به حرف های دیگران ک وای هنوز نگرفتین توجه نکنید کار خودتو نو بکنید 🥰🫂
این چیه تازگیا مد شده 2سالگی 3سالگی ن تو روخدا بزارین وقتی مدرسه رف باز کنین
من الان دو روز شروع کردم هر یه ربع میبریم یکی دو بار دستشویی کرده دو سه بار تو شلوارش ولی خدا رو شکر پی پی رو تو سرویس میکنه
باید حوصله و صبر داشته باشی و سرش داد نزنی تو سرویس باهاش بازی کنی
شبم خدا روشکر خشک بود جیش نکرده بود
دختره من وقتی بدون مای بیبی هست،جیش میکنه،خیلی میترسه و خیلی گریه میکنه
بستگی داره ب بچه تون
میتونی هر نیم ساعت یکبار ببری دستشویی
میتونی قصری براش بخری
وقتی خودت میری دستشویی،بهش بگی*من جیش دارم،بریم باهم جیش کنیم؟*
جیش کردنتونو ببینه
بله. الان زوده براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.