خانما سنو پایین ببینید خطر ناکه .. ترویید هاشیموتو مزمن هست

تصویر
۲ پاسخ

سلام
چون باردار هستی و تیروئید خودایمن هست سریع زیر نظر ایمونولوژیست قرار بگیر که دارویی اگر نیاز هست بدن برای بارداری مشکل ایجاد نشه
خود تیروئید هاشیموتو چیز نگران کننده ای نیست عزیزم

تیروئید هاشیموتو یا Hashimoto's Thyroiditis یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به غده تیروئید حمله می‌کند. این حمله به مرور باعث کم‌کاری تیروئید می‌شود.
علائم شایع:
خستگی و بی‌حالی
افزایش وزن
حساسیت به سرما
خشکی پوست
ریزش مو
یبوست
افسردگی یا کاهش تمرکز
نامنظم شدن قاعدگی
این بیماری معمولاً با آزمایش خون و بررسی هورمون‌های تیروئید تشخیص داده می‌شود و اغلب با مصرف هورمون تیروئید (لووتیروکسین) قابل کنترل است.
اگر دوستت هاشیموتو دارد، بهتر است تحت نظر پزشک باشد و داروهایش را منظم مصرف کند؛ خیلی از افراد با درمان مناسب زندگی کاملاً طبیعی دارند. ❤️

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد