فعکنکنم قهوه ایصورتی خطرناکه خاهر بی زحمت عکس پایین بزار
عزیزم چیکار کردین لکه بینیتون قطع شد؟؟
احتمالا هماتوم داشته باشی..منم دارم
چیزی نیس منم از شش هفته داشتم شیاف استفاده کردم..خداروشکربرطرف شد..اصلا نترس و استرس نداشته باش
معمولا با استراحت اوکی میشه نگران نباش..فردا دکتر رو در جریان بزار
شیاف بزار
بخواب تکون نخور تا قطع شه فقط برای سرویس بلند شو اونم فرنگی برو
انشالله به امید خدا جیزی نمیشه
ولی متاسفانه برا منسقط شد😔
آره برو دکتر
شیاف بزن
استراحت کامل
کمرتو ببند
شیر داغ با زرده تخم مرغ محلی درست کن توش وانیل و دارچین بریز بوش اذیتت نکنه
منم اونطور بود سقط شد متاسفانه
استراحت کن انشالله رفع میشه عزیزم .پاهاتم بالا بدع
من شنیدم لکه بینی قهوه ایی مشکلی نداره
اره منم بودم سقط شد
اره شیاف بزار
شیاف پروژسترون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.