الان هوا خیلی گرمه بچت مریض میشه
منم میخواستم از شیر بگیرمش ولی مامانم نزاشت گفت مریض میشه منم گفتم یه دوماه دیگه که هوا خنک تر شد میگیرم
من پسرم ۱سالو ۴ماهگی خودش خودشو از شیر گرفت ۱ ماه هر روز شیر درست میکردم بش میدادم اصلا نمیخورد ..دیگه الان شیر پاستوریزه میخوره اونم نه همیشه خیلی کم
من ۵ روزه گرفتم والا خوردنش همونه چیز خاصی نمیدم آب هروقت خاست غذا هم سر تایم های معمول
البت پسر من خیلی شکمو نیست از اول اهل تنقلات و میوه نبود الانم ک از شیر گرفتم بازم نمیخوره
ولی میتونی شما آبمیوه و کیک و بییکوییت داشته باشی هروقت ک بهانه گرفت بدی دستش
الان ک هوا خیلی گرمه بچه مریض نمیشه
سعی کن میوه زیاد بهش بدی
آب هم هر یک ساعت هر چقدر ک خورد
غذا هم بیشتر گوشتی بده ک بدنش ضعیف نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.