۳ پاسخ

من از ۵ ماهگی شروع کردم به فرنی دادن بهش خداروشکر اشتهاش‌ هم به شیر زیاد شده هم به شدت عاشق فرنی شده و با اشتها میخوره

من پنج ماه و ده روزه شروع کردم
گفتم شیرش کمتر شه
اشتهاش باز شده تازه
غذا میخوره
شیرشم بیشتر شده 😃

خیلی از بچها ب شیر مادر تپلترن تا ب نون پدر

سوال های مرتبط