۱۲ پاسخ

تولدش چندبوده؟

آره وزنش کمه شیر خودتو بیشتر از 40 روزه که خورده دیگه نگران نباش که اگر شیر خودتو ندی فلان میشه بهمان میشه. همون شیرخشک بده

دیگه از دیروز شیر خودمو نمیدم فقط گفت زود به زود شیر خشک بده چندتا هم دارو نوشت خیلی ناراحتم که شیرمو نمیدم

دختر من تو یه ماهگی بردم گفتن پنج کیلو وزن داره اضافه وزن داره دوکیلو اضافه کرده بود شیر خشک نان میدادم بهش شیر خشک شو عوض کردم
الان سه ماهشه و از پنج کیلو بیشتر نشده کاش عوض نمیکردم
نگران نباش ماله شیر خودته شیرت بهش نمیسازه شیر خشک بدی وزنش درست میشه

شیرم کم بود از اول هم شیر خشک میدادم هم شیر خودمو دیروز دکتر گفت شیر خودتو نده گفت شیر ت وزن بچه‌ را زیاد نمیکنه

۵۴۰۰

من ۵۴۰۰ امروز بردم واکسن ۲ ماهگیش رو هم زدم

دیروز خیلی بیقراری میکرد نه می‌خوابید نه شیر می‌خورد برای همین بردم دکتر

من دخترم موقع بدنیااومدن۳۳۰۰ بود تو دوماهگی ۴۴۰۰ دکتر گف بخاطر رفلاکس و کولیک حساسیت ب پروتئین گاوی وزنش خوبه اما نسبت ب همسنای خودش و درکل وزنش پایینه ، آزمایش اینا هم ننوشت فقط من باید رژیم بگیرم و رعایت کنم و قطره نوشت برای دخترم

وزنش خوبه ن شیرتو بده شیرخشک بدی اسهال استفراغ میشه رفلاکس میاره 2ماه خوبه زیاده شیرداری بده شاید دیده شیرنداری بخاطر اون گفته شیرخشک بدی

۳۲۵۰ کیلو

وزن تولدش چقد بوده عزیزم؟

سوال های مرتبط