۲ پاسخ

به عنوان کسی که ۱۳ ساله با بچه های پیش دبستانی و دبستان سرکله زدم
اگه میخواید بچه هاتون دچار انزوا اجتماعی بشن
زبان انگلیسی رو زود شروع کنید!
شاید فکر کنید بچم زبان فارسی رو بلده دیگه شروع کنم اما اشتباس
بچه های دوزبانه حتی اونایی که زبان فارسی مثلا کوردی یا ترکی رو تو شهری بغیر از شهر خودشون که ملموس تره صحبت میکنن
دچار یه گیجی و سردرگمی میشن

همسرم زبانشناسی خونده
من برای یاس برنامه کودک انگلیسی میزارم چون جذاب تره
ولی اموزشی میگه بعد ۳سال ینی کلا بعد اینکه بچه زبان واحد مادریو یادگرفت بهتره زبان دومو شروع کنه
منم فعلا کاری نکردم.

سوال های مرتبط