۸ پاسخ

پسر منم فقط آویزون منه که شیر بده 🥺

پسر منم اینجوری شده فک کنم تو یه دوره عادی باشه

من از سینه گرفتمش دیگه غذا و شیشه

دخترمنم همینطور بود مجبورشدم ب غذاش یکم نمک بزنم بهتر شده الان،شماهم اگ دوسداری امتحان کن

من همین برددیردزبردم دکترزینک لیکودادفقط شیرغذاننخوره

منم والا دیگ دیونه شدم😂😂😂😩😩

عادیه دختر منم چند وقته اعتصاب کرده با کلی بازی بهش یچیزی میدم بخوره

هوووف منم بعضی وقتا اینجور بچت چند کیلوعه

سوال های مرتبط