۷ پاسخ

کجای دماوندی؟

پسر من ۲۵۰۰بود پنج هم بشه راضیم

پسر من دنیا اومد ۲۸۰۰.
۵۵روزگی ۴۶۰۰ البته حساسیت ب پروتعین گاوی هم داره و خیلی اذیت شده تا الان بخاطرش

آره خیلی من۲۹۵۰بود دوماهگی ۴کیلو😭💔

عالیه

پسر منم موقعه تولد ۲۹۰۰ بود
کاش وقتی دوماهش شد وزنش ۵۲۰۰ بشه

عالیه ازمنم 2900بپد دوماهگی شد4800

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی