۶ پاسخ

‌هم وزنش ماشالله خوبه هم قدش بیخودکردن فدات بشم

قدش که خوبع
ملکا رو هفت ماهگی بردم 67سانت بودش گفتن خوبه

قد تولدش چقده

عزیزم قدش خیلی خوبه ماشاء الله چرا بیخود گفتن کمه.

بادوم

گفتن کمه؟؟؟ چند باید باشه مگه؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری