برو خیال خودتو راحت کن
زیر شکمت درد نداره زیاد دسشویی نمیری
مثل منی توام بری میزنه مثبت ولی سطح هورمون پااینه باز تیتر بتا باید بدی حامله هسی احتمالا ولی تا بیای مطمئن بشی پدر ادمو در میارن 😂
صبرکن تاخیربخوری بعد ان شاءالله حامله باشی
بزار از موعدت بگذار بعد برو
علایم داری
اره نشون میده برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.