۸ پاسخ

شیر خشک میدم اصلا ناراحت نیستم چرا باید ناراحت باشم
فقط شیر خشک خارجی میدم هزینش بالاس اونم فدای سر پسرم😅

من شیر خودم میدم ولی اگر شیر خشکم میدادم ناراحت نمی‌شدم. چون اون بستگی ب شرایط و بدن مادر داره ب روحی .جسمی این دیم دست تو نیست ک ناراحت باشی

من شیر خودمو میدم اینقد وزنم کم شده لاغرشدم هیچی نمیتونم بخورم ضعیف شدم همه جام درد میکنه هرچی میخورم لعنتی نفخ دارن بچم همش بخودش میپیچه 😓😓
هالا درسته شیرخشکم زیاد خوب نیست ولی شیرمادر خودت نابود میشی

منم اصلا ناراحت نیستم کلی ام خوشحالم بچه م شیر خشکیه صحیح و سالمه

من هم ناراحتم که شیرم کمه هم وقتی شیر خودم میخورد بچه زیر سینع خوابش میبرد حس میکردم سیر نشده انرژی خودم میرفت نمیدونم کلا عذاب وجدان دارم الانم خیلییی کمه

من شیرم خیلی کمه
هم شیر خودم میدم هم شیرخشک
ولی شیر خودم اصلا سیرش نمیکنه
وقتی شیر خشک میخوره اینقدر تشنه و گرسنه که ۶۰سی سی زود زود میخوره طفلکی😭

من شیرخشک میدم.اولا خیلی حالم بدبود همش گریه میکردم ولی وقتی دیدم شیرندارم بچم اذیت میشه کناراومدم باهاش

من شیرم خیلی کم شده بود داشت خشک میشد قرص و پودر گرفتم اوکی شد🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط