۴ پاسخ

هیچی نمیشه
دکتر بچه های من که اصن تاکید می‌کنه با شیر پاستوریزه درست کن حتما
نه شیر خشک نه شیر مادر
شیر پاستوریزه خالی که نمیخوره ضرر داشته باشه
درود یکم فرنی هیچ ایرادی ندارد
اصلا نگران نباش

نده سنگینه هضم کردن براش سخته

معده بچه آنزیمهای شیر رو هضم نمیکنه

الان زوده و رفلاکس شدید میاره

سوال های مرتبط