خانما پسرم یبوست گرفته چیکارکنم خوب بشه

۳ پاسخ

الو بخارا بده بخوره و تو غذاهاش بریز الانم ک فصل زردالو هست بهش بده لواشکم خوبه من دوروزی دخترم یبوست بود دیشب بهش قیصی و زرد الو و لواشک دادم معذرت میخوام هین خوردن اونا خیلی راحت دستشویی کرد

گلابی.جو دوسرپرک برا یبوست خیلی خوبه.دورنافش روغن زیتون بمال

چه مدته اینطوریه؟

سوال های مرتبط

مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی