الو بخارا بده بخوره و تو غذاهاش بریز الانم ک فصل زردالو هست بهش بده لواشکم خوبه من دوروزی دخترم یبوست بود دیشب بهش قیصی و زرد الو و لواشک دادم معذرت میخوام هین خوردن اونا خیلی راحت دستشویی کرد
گلابی.جو دوسرپرک برا یبوست خیلی خوبه.دورنافش روغن زیتون بمال
چه مدته اینطوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.