۳ پاسخ

انشا....بارداری من اول بارداریم ک رفتم فقط ساک بود ولی کورپوس لوتئوم تو تخمدان راستم بود یکی بهم گفت لقاح تشکیل شده و تخمک از اون سمت آزاد شده

منم همین کیستو دارم تازه متوجه شدم لکه بینی داشتم هنوز پریود نشدم دکتر گفت اینجور وقتا احتمال بارداری وجود داره ان شاءالله ک بارداریم

انشاالله لانه گذاری

سوال های مرتبط