انشا....بارداری من اول بارداریم ک رفتم فقط ساک بود ولی کورپوس لوتئوم تو تخمدان راستم بود یکی بهم گفت لقاح تشکیل شده و تخمک از اون سمت آزاد شده
منم همین کیستو دارم تازه متوجه شدم لکه بینی داشتم هنوز پریود نشدم دکتر گفت اینجور وقتا احتمال بارداری وجود داره ان شاءالله ک بارداریم
انشاالله لانه گذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.