فکر کنم بارداری و هفته ات بالاس یا اگه بارداری چند قلوعه
خب دو قلو داری
خب سونو که رفتی دوقلوعه دیگه
عزیزم من سونو پیش سیما ارض پیما میرفتم خیلی با دقت بود و منصف مطبشم زیاد شلوغ نبود بیمه هم قبول میکرد اسمشو گوگل بزن میاد زنگ بزن هفته بعد برو پیشش ساختمان دانا هس
یاخدا بتات چقد بالاع حداقل ۳ ۴ ماهی یا دوقلوعع مطمئنن قلبشون تشکیل شده
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
خدا کمکت کنههه
مگه دوقلو نیستی؟دوقلو معمولا بتاش بالاست عزیزم
عزیزم این یک هدیه از طرف خداست شرایط خیلی سخت میشه برات ولی من باشم با عشق نگه میدارمشون
وووی فک کنم دوقلویی
بالاتر بود
برای من عدد اولش پنچ بود
مگه دوقلو نیستن؟
واس همونه دیگه
مبارکا باشه
صدرصد دوقِلو بارداری با این بتا
نکنی اینکارو
عزیزم تایپینگارو خوندم دوقلو داری
و خوندم ک هی میگی کورتاژ برای چی بندازی؟؟؟؟
خدا تورو لایق دونسته ۲تا فرشته داده
با چقدر تاخیر بتات این شده؟
دوقلو باردار نیستی؟
وای حال میده اگه دوقلو باشه😎😎😎
من اینقدر دوست دارم بچه شیربه شیرگیرم بیاد
واااي ميخواستي؟
جووون مبارکه😂😂
چند هفته ای؟ با این بتا بنظر میاد قلبشم تشکیل شده باشه
طبق دستور داخل آزمایش یعنی دو الی سه ماهته باز ببر دکتر نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.