۱۱ پاسخ

من ک غذا خودمو به بچه نمیدم غذاشم اغلب نرم با چنگال له میکنم بازی بازی بهش میدم بخوره

خوبه ک اینجوری میخوره دختر من بافت دارنمیخوره اصلا

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617

آره من الان ناهارش همینطوری دادم

سلام مامانا، یه دکتر متخصص نوزادان و اطفال خوب تو تبریز معرفی می کنید
پسرم چند ماهی هست که استپ وزنی داره و اصلا رشد خوبی نداشته

از غذای خودمونو بدم همینطور در همین حد میتونم لهش کنم ولی سوپ خودش نرم تر و آبکی تره

به نظرم خوبه منم به دخترم همین میدم .
چون سر سفره میخورم و هی صدا جویدن در میاریم بیشترش میجوه و قورت میده

اره منم همینجوری میدم اما برنجی بودنی همراه با ماست بهش غذا میدم

غذای پسر من اینه

من فقط غذای میکس میدم اینطوری اصلا نمیخوره

بچه من دندون نداره با اینکه از اینم یه خورده
له تر میکنم ولی اگه زیاد بخوره به گلوش یهو بالا میاره

سوال های مرتبط