۲ پاسخ

من تقریبا سه وعده ولی الان ی ماهه خیلی کم غذا شده گاهی اصن نمیخوره بازیگوشی میکنه و بیشترم بخاطر دندون

من که یک وعده میدم چون میگن بیشتر بخوره شیر کم میخوره درست وزن نمیگیره

سوال های مرتبط