من دخترم غذا فقط از رو سفره جمع میکرد میریختیم رو سفره مثل مرغ از روش بر میداشت میخورد از دستم نمیخورد یا از تو ظرف کم کم بهتر شد از ظرف خورد غذاش رو بریز تو سینی یا رو سفره بهشون توش یه لباس تنش کن لک شد حرص نخوری هرجور دوس دارا باید بخوره
یچیز دیگه اگه شیر خشک میدی عوض کن شاید طعمشو دوست نداشته باشه
از من نان نخورد ولی اپتامیل میخوره
از من با قاشق نمیخوره با دست بهش میدم
تا من غذا میخوام بخورم میاد واسه غذا من
غذا خودش میذارم کنار بشقابم بهش میدم
خلاصه همه کاری میکنم
ولی حتما تخم مرغ بهش بده پروتئین روزانش تامین بشه
من با موز و کره بادام درختی ترکیب میکنم
از غذای سفره بده بهش شاید خورد
به خدا منم شیر نمیخوره حالا یکم غذا بهتر ه فقط میگم زود یک ساله بشه حداقل دیگه برام مهم نیست شیر نخوره الان واقعا همش ذهنم درگیر چن درجه شیر خشک خورد
سرلاک خرما بده عالیه
ویا سرلاک موز جفتشون چاق کننده ومقوی هستن
پسرمن عاشقشون بود ولی دکترش کفت بهش نده وزنش بالاست وسرلاک چاق کنندست
حالا امتحان کن رو قوطی نوشته۹تا قاشق شما نصفش کن سه تا صبح
سه تاظهرسه تاغروب اینجوری بده
عزیزم خیلی سخته اینجوری ولی میگذره این روزا هیچ بچه ای اینجوری نمونده الان حتما یه مشکلی داره که غذا نمیخوره
دکتر بردی؟
چنتا نفس عمیق بکش و یکم به خودت دلداداری بده و بدون تو ۷ و ۸ اکثرشون همینن چه بسا این موضوع تا ۱۰ ماهگی ادامه داره چون دارن کشف میکنن، من خودم پوستم کنده شد دو سه هفته هررررررچی میپختم میرفت سطل اشغال یا میشستم با حرصصصصصص نمک میزدم خودم میخوردم غر میزدم که دلشم بخواد به این خوشمزگی :))) اولا دندون اگه داره درمیاره به شدت تاثیر داره، ایا درگیر دندون جدیده؟ دوما هر غذایی بهش بدی جدید چند سری اول ممکنه بازی بازی کنه له کنه نخوره صبور باش قراره فقط اشنا بشه، اصلا به زور نده دهنش، سوما هر غذایی درست کردی چند سری تستش کن بعد از کشف و اشنابی و بازی بازی میبره سمت دهنش دفعات بعدی …. اووووووه کلی کار داریم تا قلقش دستمون بیاد حرص نخور
اشکالی نداره عادت می کنه به غذا خوردن توبین غذاها بهش کمی اب بده بعد غذا
کاملا درکت میکنم چون پسر منم اینجوری شده دیروزم من کلی گریه کردم
فقط فقط تنها چیزی کخ خورد آب هویج بستنی بود .
میدونی منم واسش صبحونه پختم نخورد
شیر خورد خوابید هموزم بیدار نشده ببینم غذا میخوره یا نه همینن کلافم دست تنها پدرم در اومده
سه روز اصلا اسم غذاهم جلوش نیار بعد سه روز امتحان کن
بذار جلوش بذار بازی کنه ختی اگه نخوره دستش که غذایی شه میذاره تو دهنش کم کم خوشش میاد
من مثل هواپیما یعنی دارم میایم پایین
اول بزار تودهنت بهت نگاه کنه بعد بزارتودهنش امتحان کن
حالا بچه من دهنش کلا بازه
دلت نمیاد این کارو کنی😁خاصیت مادر بودن همینه
اشکالی نداره یکم یکم عادت می کنه به خوردن نمیشه ندی بهش فقط شیرت سیرش نمی کنه سعی کنیدسویق کامل بخرید خیلی خوشمزه اس تو غذاهاشون بریزید
بزاری جلوش چیزی ،برنمیداره بزاره دهنش؟؟؟ با دست هم امتحان کردی براش؟؟ یا فقط قاشق
میدونم عصبی
مام همینیم والا
تازه گاهی شیرهم نمیخورن
دختر من پوره موز / با جوپرک
یا سرلاک (خیلی کم)میخوره
امتحان کن شاید خورد
یکم ازادش بزاری بهتر میشه
قشنگ میفهممت خیلی حس بد و سختیه 🥲
حستو درک میکنم چون دختر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.