خانوما جیگر مرغ خیلی ضرر داره؟ کسی خورده تو بارداری؟ من خوردم🥺پشیمون شدم

۱۱ پاسخ

ن عزیزم نگران نباش من چنبارخوردم

زیاد سخت نگیر آدم حامله هر چی دلش بخواد بخوره هر چی وسواس تر باشی ی چی میشه عادی باش

جیگر مرغ از گوسفند کم خطر تره تو بارداری ولی کلا خوب نیست تو بارداری

هر چیزی یکی دو بار خوردنش چیزی نیست گلم

فکر کنم ماه های اول ضرر داره الان تو هفته‌های ما به اندازه بخوریم ضرری نداره.
بخدا من تو این بارداری همه چی خوردم . سر اولی بهم گفتن توت فرنگی نخوری بچت هاله قرمز میوفته رو پوستش .نخوردم ولی تو دلم موند

منم زیاد خوردم چیزی نمیشه خیالت راحت

شنیدم جیگر مرغ کلا خوب نیس
ولی خب با ی بار که چیزی نمیشه نگران نباش

نبابا دیگ سه ماهه سومی یکم بخوری عیبی نداره

من ک دیروز خودمو نگه نتونستم دارم دوتا دنده کلا جیگر گوسفندی خوردم🫠🤦🏻‍♀️

هر چیزی زیادیش خوب نیس ولی کمش موردی نداره من خودم تو خورش هام و روی برنج همیشه زعفران میریزنم جیگر هم میخورم ولی هر چیزی ب اندازش مشکلی نیست

چیزی نمیشه عزیزم من این همه خوردم

سوال های مرتبط

مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری