ن عزیزم نگران نباش من چنبارخوردم
زیاد سخت نگیر آدم حامله هر چی دلش بخواد بخوره هر چی وسواس تر باشی ی چی میشه عادی باش
جیگر مرغ از گوسفند کم خطر تره تو بارداری ولی کلا خوب نیست تو بارداری
هر چیزی یکی دو بار خوردنش چیزی نیست گلم
فکر کنم ماه های اول ضرر داره الان تو هفتههای ما به اندازه بخوریم ضرری نداره.
بخدا من تو این بارداری همه چی خوردم . سر اولی بهم گفتن توت فرنگی نخوری بچت هاله قرمز میوفته رو پوستش .نخوردم ولی تو دلم موند
منم زیاد خوردم چیزی نمیشه خیالت راحت
شنیدم جیگر مرغ کلا خوب نیس
ولی خب با ی بار که چیزی نمیشه نگران نباش
نبابا دیگ سه ماهه سومی یکم بخوری عیبی نداره
من ک دیروز خودمو نگه نتونستم دارم دوتا دنده کلا جیگر گوسفندی خوردم🫠🤦🏻♀️
هر چیزی زیادیش خوب نیس ولی کمش موردی نداره من خودم تو خورش هام و روی برنج همیشه زعفران میریزنم جیگر هم میخورم ولی هر چیزی ب اندازش مشکلی نیست
چیزی نمیشه عزیزم من این همه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.