کیا دیابت بارداری دارن گرسنه میشید چی میخورین

۲ پاسخ

من بادوم و گردو،نون و ماست یونانی،نون پنیر گوجه خیار، ولی خب سیر نمیکنه🤦🏼‍♀️هیچی غذا نمیشه ک اونم برنج کم میخورم نونم سنگک بی مزه.باز قبلا یه بیسکوییت خرما بستنی اینا میخوردم الان حذف کردم همش گرسنه ام

میوه ، شیر و خرما ، مغزیجات ، نون پنیر گردو یا سببزی ، شیر موز خونگی بدون شکر . اگر قندم پایین باشه و افت باشه ، بستنی ،ابمیوه و شربت و...

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد