من بادوم و گردو،نون و ماست یونانی،نون پنیر گوجه خیار، ولی خب سیر نمیکنه🤦🏼♀️هیچی غذا نمیشه ک اونم برنج کم میخورم نونم سنگک بی مزه.باز قبلا یه بیسکوییت خرما بستنی اینا میخوردم الان حذف کردم همش گرسنه ام
میوه ، شیر و خرما ، مغزیجات ، نون پنیر گردو یا سببزی ، شیر موز خونگی بدون شکر . اگر قندم پایین باشه و افت باشه ، بستنی ،ابمیوه و شربت و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.