سلام دوستان دیابت دارین چای رو با چی میخورین؟ خرما میخورید یا نه؟

۶ پاسخ

۲ عدد مویز 🥲

خرما مویز کشمش.چای کم رنگ بخور

من اکثرا باتوت بموقع نداشته باشم یدونه خرما

خداروشكر چايي كه ميخوردم حالم بد ميشد ديگه نميخورم

با توت خشک یا قند و شکر دیابتی

من که متاسفانه همه چی میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان عسل🩷 مامان عسل🩷 هفته بیستم بارداری