۶ پاسخ

من یه ماهه دخترم رو از پوشک گرفتم فقط شب ها پوشک میکنم
من یه بار دخترم تازه نه و اره رو یاد گرفته بود گفتم نها جیش نداری گفت نه هر وقت هم داشت میگفت آره
۲۰ دقیقه یه بار میبرم دسشویی جیش میکنه همین که میبرم دسشویی جیش میکنه

2.5 سال به بالا عزیزم

دکتر دخترم گفت خود بچه بهت می گه کی آموزشش بدی و پروسه رو شروع ‌کنی ...حالا نشونه هاش چیه؟
۱.وقتی می خواد شماره ی دو کنه می ره یه گوشه و حالت دستشویی می شینه
۲.وقتی کارش رو انجام میده از اینکه پوشکش کثیفه معذب می شه
۳.کلا از اینکه پوشک باشه خوشش نیاد
بعضیا می گن یاد بگیره شلوارش رو در بیاره

۳ سال ب بالا

بعضی از بچها باهوشن‌قبل دوسالگی یاد میگیرن دستشویی رفتنو بعضیا احتیاج ب زمان دارن تا ۳ سالگی وقت دارن میگت اجبار نکنید بعدا مشکلات بیشتری پیش میاد براشون

نگرفتم و فعلا هم نمی‌گیرم🫢

سوال های مرتبط