اخه دکترم میگه حتما حتما باید ۳۸ هفته و ۴روز باشی ،از اون دیرتر رحممیترکه از اونزودتر هم میره دستگاه من سزارین دومی هستم
من ۳۶ هفته کامل بودم و خداروشکر دخترم نرفت دستگاه
من دقیق 38 هفته سزارین شدم و خداروشکررررر نرفت دستگاه ^^
من ۳۸ هفته ۳ روز بودم
الهی شکر تو دستگاه نرفت
رفتن بچه تودستگاه ربطی به سز زود یادیرنداره یه خانومی بامن زایمان سزکرد 38هفته 4روزبود ومن 37تمام بودم بچه اون رفت ان ای سیو چون مشکل نفس کشیدن داشت ولی من اومدم بخش باپسرم
باید سی و هشت هفته ت کامل بشه
مثلا سی و هشت هفته و دو روز
۳۸ هفته و ۴ روز سزارین میکنن
بچه اگ سالم باشه دستگا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.