۸ پاسخ

من ۳۶ هفته و۵روز کیسه آبم پاره شد خداروشکر پسرم دستگاه نرفت

به من ۳۸هفته و ۴روز نامه داده ۳۰خرداد

من ۳۶ هفته و چند روز کیسه آبم پاره شد سزارین شدم ولی دخترم دستگاه نرفت

من۳۷هفته و۴روز سز شدم اوراژانسی..اختیاری نبود...دستگاهم نبردن..اگ بچه کامل و سالم باشه نیازی نیس

پسرم ۳۸ هفته کامل دستگاهم نرفت، برای دخترمم نامه ک داده حساب کردم ۳۷ هفته و ۵ ۶ روز میشه ک دیگه اونم دستگاه نمیره

من 38 هفته زایمان کردم بچم 2800 بود دستگاه نرفت خداروشکر

به من ۳۷ هفته و یه روز نوبت داده دکتر

به من برای ۳۸ هفته و یه روز وقت داده الان
دیگه از ۳۷ هفته بچه کامله عزیزم

سوال های مرتبط