من ۳۶ هفته و۵روز کیسه آبم پاره شد خداروشکر پسرم دستگاه نرفت
به من ۳۸هفته و ۴روز نامه داده ۳۰خرداد
من ۳۶ هفته و چند روز کیسه آبم پاره شد سزارین شدم ولی دخترم دستگاه نرفت
من۳۷هفته و۴روز سز شدم اوراژانسی..اختیاری نبود...دستگاهم نبردن..اگ بچه کامل و سالم باشه نیازی نیس
پسرم ۳۸ هفته کامل دستگاهم نرفت، برای دخترمم نامه ک داده حساب کردم ۳۷ هفته و ۵ ۶ روز میشه ک دیگه اونم دستگاه نمیره
من 38 هفته زایمان کردم بچم 2800 بود دستگاه نرفت خداروشکر
به من ۳۷ هفته و یه روز نوبت داده دکتر
به من برای ۳۸ هفته و یه روز وقت داده الان
دیگه از ۳۷ هفته بچه کامله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.