هیچکار فقط از خدا بخواه همین❤️ دعا کن و ائمه رو واسطه قرار بده
تعیین جنسیت (ivf)
اینطور ک من شنیدم باید قبل و بعد تخمک گذاری اقدام کنی روز تخمک گذاری پسر میشه
ببخشید ولی ش ه و ت ی نباشی و ا ژ ن ت باید خشک باشه و ا ر ض ا نشی فقط همسرت بشه
و قبله نزدیکی بیس دقه داخل سرکه بشینی
منک اینکارا نکردم و نمیدونم فسقلم چیه
حتما برو پیش پزشک که بهت رژیم دختر زایی بده . حواست هم باشه تغذیه همون ماه اقدام نیستا از ۳ ماه قبل باید رژیم غذایی رو عوض کنید که همون جنسیت بشه ک میخواید
کلا هرچی گرمی جات هست حذف کن از ادویه و غذا گرفته تا میوه
شیر و ماست و پنیر گاوی بخور، گوشت گاوی بخور
کلا گوسفندی رو حذف کن
منم دوتا پسر دارم. برای دختر اقدام کردم طبق تقویم چینی گفته اگر باردار بشم دختره 😂 حالا نمیدونم راسته یانه. دیگه اقدامم طبیعی. کار خاصی نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.