فشار ۹ روی ۶ونیم .ضربان ۱۰۳چطوره؟؟؟

۳ پاسخ

من که همش همینم فقط ضربانم تا ۱۱۸ هم میرسه

منم همیشه یا ۹ یا ۸ خوبه عزیزم

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان اهورا و بردیا مامان اهورا و بردیا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری