فشار روی ۹ باشه پایینه؟

۶ پاسخ

من همیشه فشارم رو ۹

والا من ازاول بارداری رو 9 یا9 نیم بود که خوبه

من تو بارداری فشارم همش رو ۸ بود

اره پایین

منم اینجورم

آره عزیزم برای شما بله شربت قند درست کن کمی هم نمک اضافه کنید

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی