بستگی به فشار های قبلی هم داره مثلا من همیشه این فشارمه اگه تو قبلا بیشتر بودی کمه و سردردت برای اینه
فکر کنم بستگی به یدنتون و شرایطتون هم داره وگرنه من همش فشارم پایینه(۸) و خوبم ولی سردرد رو نمیدونم، از پزشکتون بپرسید.
سعی کن دوباره فشارتو چک کنی اگه همین بود دکتر ببینه بهتره
هفته چندمی دقیق
فک کنم پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.