عزیزم رو تختی از نیرا سفارش دادین اومد؟ جنسش چطوره
زنگ زدم اورژانس گفت برای احتیاط برو بیمارستان
رفتم بیمارستان گفت نیازی نبود بیای
ی ان اس تی گرفت و ازمایش گفت همه چی خوبه
فشار ۱۳بالا نیست که بیای
قرص میخوری؟
اکر سابقه فشار خون نداری اره بالاست اگر قبلا هم فشار خون داشتی تا ۱۵ خطرناک نیست
اگه لرز داری عفونت ادرار یا گلو داری
عزیزم برو برای احتیاط بیمارستان چک کنن چون هفته های بالا خیلی فشار مهمه
ورم هم داری؟
یهو نترسیدی؟
اره بالاس ۱۴ روی ۹ بستری میکنن
تو خونه فشارت گرفتی یا بیرون؟
حتما ی جایی عفونت داره. سرما خوردی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.