یچه‌ها صندلی ماشین چه مارکی گرفتین؟

بارداری فرزندپروری

تصویر
۱۱ پاسخ

چیپولینو

کیدیلو ۳۶۰ درجه گرفتم خیلی تعریفشو شنیدم

دلیجان مدل الیت پلاس گرفتم سر لیانا برای تو راهیم هم استفاده میکنم
خیلی راضی بودم ازش

صندلی ماشین کیکابو گرفتم

کبدیلو

تو ایرانی ها فقط هوبر خوبه چون ایزوفیکس داره

کیدیلو

کیدیلو گرفتم

منم تعریف کیدیلو رو خیلی شنیدم

مارک معتبر و قیمت مناسب‌تر کیدیلوعه

من دلیجان گرفتم عزیزم ازش تعریف زیاد شنیدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی