خانما صندلی ماشین و غذا چ مارکی بگیرم

۴ پاسخ

مارک زویه صندلی غذا

صندلی غذا زویی خوبه
صندلی ماشین هم برند ایرانی اگه بخوای هوبر رو شنیدم

تا 9 ماهگی اینا که همون کریر صندلی ماشینه
صندلی ماشین عموما از 2 تا 9 سال استفاده میشه که بنظرم اون سن بچه روش نمیشینه 😅😂مگه اینکه دیگه خیلی مقرراتی بزرگش کنی
من خاستم بخرم اما هرچی فکر کردم دیدم بچم محاله اونجا بشینه 😂😂😂

همون کریر بخری ب عنوان صندلی ماشین هم میشه استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان 💙علی💙 مامان 💙علی💙 ۳ ماهگی
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری