خانما درد پهلو چپ دارم مامان دوقلوها این دردها طبیعین ؟

۴ پاسخ

مداوم باشه نه طبیعی نیس
ولی اگه گاهی اتفاق میفته مشکل نداره

منم داشتم بیمارستانم رفتم سونو ام دادم هیچی نبود ازمایش دادم فقط یکمی عفونت ادراری داشتم ک قرص داد

آره منم داشتم ولی گاهی مواقع

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری