برای پایین اوردن تب چی خوبه چیکارکنم

۲ پاسخ

اگه کمه همون پاراکید بده هر ۴ ساعت و پاشویه کن

شیاف خیلی راه حل خوبیه
شیاف استامینفن

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی