ایشالا ک بارداری ابجیی
نه صبر کن حالا
نگووو
دردت توقلبم آبجی قشنگم قربونت
اشکال نداره
سفید یا قهوه ای
خدابزرگه عزیزم بالاخره ماهم مادر میشیم 🥺🥺
نترس ترشح نداری یک بار گفته بودی ترشح دارم دیگه نداری
قربونت منم درد دارم یکم کمرم وپاهام خیلی کم عین پریودی شاید باردار بودیم خدامیدونه باید صبرکنیم عقب بندازیم گلم تحمل کن ممکنه ازاسترس خونریزی کنی نکن ای کارو
درد پریودی داری مثل هرماه
ایشالا که بارداری عزیزم فعلا صبر کن به علایم بودن یا نبودن نیستش که عشقم🫂🌸
ایشالا از موعدت میگذره پریود هم نمیشی عزیزدلم🤲🏻😍
😔😔😔😔
انشالله این ماه بارداری عزیزم
امیدتو از دست نده
وایی نکن چرا اینجوری میکنی پس من چی بهت گفتم ها بخدا ازبس که به بارداری فکر میکنیم نمیشیم منو تو هم زمان باهم انگار پریود میشیم فعلا صبوری کن ازاون تاریخ بگذره قانونش اینه گلم هرجا دنیا بری اول بهت میگن عقب انداختی توباید تاریخ پریودیت عقب بیوفته قربونت تازه شوهری زنگ زده خانم بی بی چک بخرم پیش داروخونه هستم بهش گفتم نه نخر براچیمه فعلا منتظر میمونم از تاریخ پریودیم بگذره بعد اونم برگشت فعلا ۱هفته باید صبر کنم توهم صبوری کن تروخدا دختر آخرش یامیشیم یا نمیشیم😁
دردپریودی وبارداری یکی هست
ناراحت نباش عزیزم زود نا امید نشو اول بارداری هم این دردارو داره خیلی شبیه به پریوده منم مثل تو منتظرمم🥹
سونو دادی؟ اگه دردت زیاده عادی نیست
انشاا..که نشی ولی باور کن من قبل مثبت تستم کلا علائم پریودی داشتم نصف شب بیدارمیشدم حس میکردم پریودشدم ولی باردار بودم
آخه میگن علائم بارداری و پریودی یکیه
ناامید نباش عزیروم منم عین تو بودم هیج امیدی نداشتم چون درد پریودی داشتم ولی همین علائم داشتم و باردار بودم و تا دوماه همش درد پریودی جوری ک فک میکردم الان دیه پریود میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.