۷ پاسخ

گرمیه

اینا مجرای عروق ک بخاطر گرما بسته شده

نه عیبی نداره.فقط زیاد بچه رو گرم نگیرش.من من ک پسرم بدتربود بدنش حتی فکرکردم ک از شامپو یا صابون رفتیم دکتر گفت فقط از گرمایه ازهیچی نیس نترس عزیزم

به بچه غذا دادی؟چی خورده؟
به پروتیین حیوانی حساسیت نداشته؟

منم پسرم ی مدتی همینجوری بود رفتم دکتر گفت ازگرمایه اصلا گرم نگیر بچه رو.رکابی تنش کن خودتم تا ی چند مدتی شیرماست لبنیات مصرف نکن فلفل تو غذاهات کم ادویه استفاده کن

از گرمیه عزیزم لباس زیاد تنش نکن

سلام عزیزم ازگرمیه اصلا لباس گرم تنش نکن

سوال های مرتبط