سلام مامانا
کسی پیش دکتر ناهید مظاهری سزارین کرده؟؟؟راضی بودید؟؟

۳ پاسخ

دکتر خوبیه خیلی با تجربس.. خیالت راحت

دکتر خودتون کی بود؟

دکتر منه خیلی تعریفشو شنیدم دو هفته دیگه زایمانمه

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری